cikkszám: 10028980

oneConcept 3GBooster, UMTS erősítő (repeater), UMTS jelerősítő, 100 m

Rugalmas jelerősítő kompakt, fém konstrukcióban, belső és külső antennával a tiszta, zavartalan GSM jelért.

Egyszerű telepítés, könnyű használat – kompatibilis a hagyományos mobil hálózatüzemeltetőkkel és UMTS hálózatokkal 1920 - 1980 és 2110 - 2170 MHz-es sávban.

10 méteres antennakábel mágneses talapzattal, így hatóköre 100 m2-ig terjed.

A oneConcept 3GBooster egy rugalmas jelerősítő, amely biztosítja a tiszta, zavartalan GSM jelet 100 m2 hatókörig.

A telepítés és a használat nagyon egyszerűen zajlik. A külső antennát elég például az ablakpárkányra, tetőre, vagy az erkélyre tenni, majd az adóantennára irányítani. A 10 méteres kábel mágneses talapzatával lehetővé teszi a praktikus felszerelést anélkül, hogy fúrnunk kéne. A belső antennát a rossz GSM jellel rendelkező helyre kell szerelnünk – például a tetőtérbe, pincébe, mélygarázsba, csarnokba, vagy irodai komplexumokba. Miután elektromos hálózathoz csatlakoztatjuk, a kis információs kijelzőn megjelenik az üzemeltetés aktuális állapota. A oneConcept 3GBooster minden UMTS hálózatot lefed 1920 - 1980 Mhz és 2110 - 2170 MHz közötti sávokban.

A távolság a külső és a belső antenna között legalább 8 méter kell, hogy legyen.

FIGYELMEZTETÉS: A jelerősítőt csak hálózatüzemeltetője beleegyezésével használhatja. A külső antennát védje a magas frekvenciájú berendezésektől, fém drótoktól és magasfeszültségű kábelektől. Az erősítőt csak mindkét antenna telepítése után kapcsolja be!

Termék leírása

Fö jellemzök

  • Felerősíti a GSM jelet és biztosítja a tiszta, zavartalan vételt
  • Hatókör 100 m2-ig
  • Könnyű felszerelés és használat – a hagyományos hálózatszolgáltatókhoz alkalmas
  • Feltűnésmentes külső fémantenna
  • Billenthető belső antenna
  • 10 méteres kábel mágneses talapzattal

Kükdemény tartalma

  • 1 x erősítő
  • 1 x hálózati adapter
  • 1 x külső antenna
  • 1 x belső antenna
  • 1 x antenna kábel
  • Használati útmutató

Termék méretei

  • Erősítő: 14,2 x 2 x 10 m (szélesség x magasság x mélység)
  • Külső antenna: 26 cm (magasság)
  • Belső antenna: 21,5 cm (magasság)
  • Erősítő tömege: kb. 236 g

Müszaki paraméterek

  • Minden hálózatüzemeltetővel kompatibilis: Telekom, O2, Orange (minden 900 MHz-es sávban működő hálózattal)
  • UpLink frekvenciatartomány: 1920 - 1990 MHz
  • DownLink frekvenciatartomány: 2110 - 2180 MHz
  • Teljesítmény kapacitás: -70 ~ -40 dBm / FA (1.23 MHz)
  • UpLink felerősítése: 55 ± 3 dBm
  • DownLink felerősítése: 60 ± 3 dBm
  • UpLink kimeneti teljesítménye: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • DownLink kimeneti teljesítménye: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • Impedancia: 50 Ohm/N
  • Árnyékolás: > 70 dB
  • Környezeti hőmérséklet:  10 - 60 °C
  • Információs kijelző, szimbólumokkal
  • Kompakt fém konstrukció szerelési pontokkal
  • Minőségi, csavarozható csatlakozó érintkezők
  • Áramellátás: DC 5 V, 1000 mA (a hálózati adapter csomag része)

Használati útmutató

Vásárlóink véleménye

Adunk a véleményére!

Small Image

oneConcept 3GBooster, UMTS erősítő (repeater), UMTS jelerősítő, 100 m

Top tulajdonságok
  • Felerősíti a GSM jelet és biztosítja a tiszta, zavartalan vételt
  • Hatókör 100 m2-ig
  • Könnyű telepítés és használat – a megszokott hálózatszolgáltatókhoz alkalmas
37490,00 Ft áfa-val
A kosárban található, még fel nem dolgozott rendelését bármikor módosíthatja

TOPSELLER termékeink