Fizetési lehetőségek
Válaszolunk a különféle fizetési lehetőségekkel kapcsolatos
legfontosabb kérdésekre a www.klarstein.hu weboldalon.
Ponúkané možnosti platby:
- Banki
átutalás
Üzletünkben fizethet:
- átutalással
- PayPal számlán keresztül
- hitelkártyával (Adyen)
A fizetési módot a vásárlás visszaigazolásakor választja ki, a 2. lépésben (Fizetési módok).
Ha ezt az opciót használja, töltse ki az utalást a következő adatokkal:
Bank neve: Unicredit Bank Hungary
IBAN: HU26 1091 8001 0000 0054 5422 0000
BIC: BACXHUHB
Kérjük, adja meg rendelési számát referencia szám adatként. Ellenkező esetben késhet a fizetés és a megrendelés párosítása. Banki átutalással történő fizetéskor az árut csak az utalás számlánkra való megérkezése után küldjük el. Ez okból a szokásosnál egy vagy két nappal tovább tarthat a banki átutalással történő fizetés.
Hitelkártyás fizetéskor adja meg a kártya adatait (kártya szám, CVC kód és érvényesség) megbízható partnerünknek, adyen.com. Partnerünk feldolgozza a fizetést és biztosítja a pénzeszközök átutalását hozzánk. Ennek köszönhetően nincs hozzáférési pontunk az érzékeny adatokhoz, és a fizetés biztonságos. Az Adyent olyan vállalatok is használják, mint például a Booking, a Spotify vagy a Microsoft.
Ha van PayPal fiókja, PayPal számlájával is fizethet. Alternatív megoldásként beléphet a Paypalba vendégként és fizethet hitelkártyával vagy közvetlen terheléssel a bankszámlájáról. További információt a www.paypal.com weboldalon talál.
Naponta ellenőrizzük az összes bejövő transakciót és szállítjuk a megfizetett megrendeléseket. A megrendelést rendszerint a fizetés beérkezését követő munkanapon küldjük el. Banki átutalással történő fizetéskor a feldolgozási idő általában meghosszabbodik.
Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos fizetési módok esetén nem lehetséges azonnal párosítani a fizetést. A szállításra általában a fizetés számlánkra való megérkezését követő munkanapon kerül sor. A fizetés állapotát megtekintheti az ügyfél fiókjában.
Vásárláskor mindig ellenőrizze, hogy a termék elérhető-e. Ha a cikkben felsorolt elérhetőségi állapot nem „Raktáron”, a készlet hiányos és a szállítás valószínűleg blokkolt. Ebben az esetben e-mailt küldünk, amelyben tájékoztatást kap a termék elérhetőségéről vagy esetleges alternatív termékekről, amelyek megfelelnek az ön elképzelésének.
Ellenőrizze a szállítmánykövetési információkat az ügyfél fiókjában vagy a visszaigazolási e-mailben. A szállítmány valószínűleg még mindig úton van önhöz.