Kosár
A bevásárló kosár tartalma üres

Gyakran ismételt kérdések

  • Rendelés
  • Fizetés és ár
  • Küldés és kézbesítés
  • Termék visszaküldése

KÉRDÉS ESETÉN HOGYAN VEHETEM FEL ÖNÖKKEL A KAPCSOLATOT?

Ügyfélszolgálatunk örömmel válaszol minden kérdésére. Hívjon fel bennünket a 01/8480491-es telefonszámon (hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között), vagy írjon az: info@electronic-star.hu e-mail címre.

VÁLLALKOZÓ VAGYOK (STATISZTIKAI SZÁMJELLEL RENDELKEZEM). HOGYAN RENDELHETEK ÖNÖKTŐL?

Ha cége (statisztikai számjellel rendelkező jogi személy) számára szeretne árut rendelni, kérjük, hogy megrendelését e-mailben küldje el az info@electronic-star.hu e-mail címre, vagy vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot a 01/8480491-es számon.

FIGYELMEZTETÉS: Amennyiben megrendelését webáruházunkon keresztül hajtja végre, cége adatai nem lesznek helyesen feltüntetve a számlán. Az így kiállított számlát utólagosan kijavítani nem lehet!

MI MINDENRE LESZ SZÜKSÉGEM A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSÁHOZ?

Ahhoz, hogy rendelni tudjon webáruházunkból, egy érvényes e-mail címre lesz szüksége. A megrendelés visszaigazolásáról szóló üzenetet, a szállítás aktuális állapotát, valamint a vásárlásról kiállított számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük el. Webáruházunkban természetesen regisztráció nélkül is vásárolhat.

HOGYAN HOZHATOK LÉTRE MEGRENDELÉST?

  • Keresse ki a kívánt terméket
  • A "Kosárba teszem" gombra kattintva a termék a kosárba kerül
  • A következő lépésben kattintson a "Pénztárhoz" gombra
  • Válassza ki a fizetés módját, és kattintson a "Tovább" gombra
  • Az utolsó lépésben ellenőrizze a megadott információkat, és kattintson a "Megrendelés megerősítése" gombra. Ezzel kész is van. A megrendelésről a megadott e-mail címre megerősítést is kap.
  • TÖRÖLHETEM A MEGRENDELÉST?

    Amennyiben még nem küldtük el a csomagot, törölheti a megrendelését. Elég e-mailben vagy telefonon felvenni velünk a kapcsolatot.

    MIRE FIGYELJEK ODA A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSAKOR?

    Kérjük, szenteljen elegendő figyelmet a helyes számlázási, illetve szállítási cím megadására. Az e-mail cím megadásakor ellenőrizze az íráskor felmerülő hibákat. Ellenkező esetben nem tudjuk Önnek elküldeni a megrendelésével kapcsolatos fontos információkat. A csomag szállításához szükségünk lesz a telefonszámára, hogy szükség esetén minél gyorsabban fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. A csomagot csak a fizetést, illetve az arról szóló, a fizetést közvetítő harmadik fél (banki átutalás, PayPal) által kiállított igazolás beérkezését követően szállítjuk. Utánvétel esetén további költségek merülnek fel, amelyet felszámolunk Önnek a vásárlás során.

    FELADTÁK A CSOMAGOMAT?

    A megrendelés elküldése után egy megerősítő e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag nyomon követéséhez szükséges linket. A szállítás állapotát felhasználói fiókjában is figyelemmel követheti a "Megrendeléseim" menüpont alatt.

    HOGYAN HOZHATOK LÉTRE FELHASZNÁLÓI FIÓKOT?

    Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Ingyenes regisztráció" gombra.

    HOGYAN TUDOK BEJELENTKEZNI A FIÓKOMBA?

    Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Már vásárolt nálunk? Jelentkezzen be itt" gombra.

    FELHASZNÁLÓI FIÓK KEZELÉSE

    Felhasználói fiókjában a következő változtatásokat teheti meg:

    • Adataim: cím módosítása, jelszó módosítása
    • Megrendeléseim: az aktuális és régi megrendelések megtekintése és kezelése
    • Kapcsolat: termék visszaküldése, szállítás állapota, segítség, e-mail, telefon, üzleti kapcsolat
    • Kijelentkezés

    FIZETÉS KÁRTYÁVAL

    Amennyiben hitel- vagy bankkártyával fizet, adja meg a kártya adatait, beleértve a kártya 16 jegyű számát, az érvényessége idejét és a 3 jegyű ellenőrző kódját.

    PAYPAL

    Fizessen gyorsan, biztonságosan és egyszerűen a PayPal szolgáltatással. Jelentkezzen be PayPal fiókjába vagy jelentkezzen be vendégként. A PayPal szolgáltatásról további információkat ezen a linken talál.odkaze.

    FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL

    Ha banki átutalással fizet, akkor azonnal megkapja a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailt. Banki adatainkat és a felhasználás célját a visszaigazoló e-mailben találja meg.

    Bank adatai electronic-star a.s.

    A számla tulajdonosa:
    electronic-star a.s.
    Bank:
    UniCredit Bank
    IBAN:
    HU26 1091 8001 0000 0054 5422 0000
    BIC:
    BACXHUHB

    UTÁNVÉTEL

    A megrendelt termékért csak a csomag átvételekor fizet a futárnak. Figyelmeztetjük, hogy utánvétel esetén 500 FT. értékben feldolgozási díjat kell fizetnie. A szállítás díja az utánvétellel együtt 1990 Ft., amennyiben nem túlméretezett csomagról van szó. A túlméretezett csomagok esetében a szállítás és az utánvétel együttes díja elérheti a 4690 Ft.-ot

    TÉNYLEG BIZTONSÁGOS A KÁRTYÁVAL VALÓ FIZETÉS?

    A kártya adatait SSL kapcsolaton keresztül továbbítjuk titkosított biztonsági szervereinkről. Ez a magas biztonsági szabvány megvédi az adatait a visszaéléssel szemben.

    MI MINDENT TARTALMAZ A MEGRENDELÉS TELJES ÖSSZEGE?

    20 %-os áfát, a szállítás díját és a termék katalógusban szereplő árát.

    HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A KUPONOMAT?

    A kedvezményre feljogosító kupont közvetlenül a kosarában, illetve a megrendelés megerősítéséhez vezető összes lépés során is érvényesítheti.

    • A kuponok csak a termék értékére vonatkoznak, a szállítási költségek nélkül.
    • Az utalványokra különféle korlátozások lehetnek érvényesek, például a vásárlás minimális összege, konkrét termékcsoport vagy pontosan megadott dátumok formájában.

    MILYEN GYORSAN KÜLDIK EL A SZÁLLÍTMÁNYT?

    A megrendelést általában a fizetésről szóló igazolás beérkezése, vagy a fizetést közvetítő harmadik fél (PayPal) által kiállított igazolás beérkezését követő munkanapon küldjük. Kérjük, vegye figyelembe, hogy banki átutalás esetén számolni kell az átutalás időtartamával is.

    MIKORRA VÁRHATOM A CSOMAGOM ÉRKEZÉSÉT?

    Megrendelését egy munkanapon belül elküldjük raktárunkból. A csomag szállítása általában max. 5-8 munkanapig tart. Az árut UPS futárszolgálattal küldjük, és minden küldemény rendelkezik biztosítással.

    MÉG NEM ÉRKEZETT MEG A CSOMAGOM, MIT TEHETEK?

    Ellenőrizze a szállítás állapotát vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, illetve a futárszolgálattal.

    HOGYAN TUDOM VISSZAKÜLDENI AZ ÁRUT ÉS ELÁLLNI A SZERZŐDÉSTŐL?

    A termék visszaküldése és a reklamáció még sosem volt egyszerűbb. Elég megadni az összes szükséges információt, 4 egyszerű lépésben: https://returns.track-elstar.eu/. Az utolsó lépés befejeztével egy megerősítő e-mailt kap.

    HOGYAN ZAJLIK A REKLAMÁCIÓ?

    • Csomagolja be a terméket (javasoljuk, hogy használja az eredeti csomagolást)
    • Vigye el a legközelebbi postára vagy hívjon futárt, illetve hozza el hozzánk személyesen.
    • Adja át a csomagot a postának vagy a futárnak (javasoljuk, hogy a csomagra kössön biztosítást).
    • A csomagot a beérkezés után átellenőrizzük.
    • Az új vagy megjavított termék postaköltségét természetesen mi álljuk.

    VISSZAKÜLDTEM ÖNÖKNEK A TERMÉKET. MIKOR KAPOM VISSZA A PÉNZT?

    A terméket indoklás nélkül visszaküldheti nekünk az átvételtől számított 14 napon belül. A termék visszaküldése esetén először meg kell várni, amíg a csomag megérkezik. A szállítmány megérkezésekor ellenőrizzük, hogy a termék teljes, sértetlen, működőképes-e, és ha lehetséges, az eredeti csomagolásban van-e. Ha minden rendben, van, akkor azonnal átutaljuk a pénzt a számlájára.

    SZÁLLÍTÁS SORÁN KELETKEZŐ SÉRÜLÉSEK

    A küldött termék mindig teljesen új és az eredeti csomagolásában van. A szállítmányt kérjük ellenőrizze a futár jelenlétében. Amennyiben valami nem stimmel a csomaggal, kérje meg a futárt, hogy írjanak erről reklamációs jegyzőkönyvet. Csak ezzel a jegyzőkönyvvel tudjuk benyújtani a kártérítési igényt a futárszolgálatnál. Amennyiben a szállítmány súlyosan megsérült, utasítsa el az átvételt, és hívja fel az ügyfélszolgálatunkat.


    Amennyiben a terméken rejtett sérüléseket talál, kérjük, a következő módon járjon el:

    • Dokumentálja a kárt. Ez azért szükséges, hogy segíteni tudjunk Önnek a kártérítési igény érvényesítésében. Amennyiben rendelkezik digitális fényképezőgéppel, esetleg fényképezőgéppel ellátott mobiltelefonnal, fényképezze le a károkat, és küldje el nekünk az: info@electronic-star.hu e-mail címre.
    • Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hiszen két napon belül érvényesítenünk kell a kárigényt a fuvarozó cégnél. Ezért nagyon fontos, hogy minden információt és a dokumentált kárt is minél hamarabb megkapjuk a csomag megérkezése után.

    SÉRÜLT CSOMAG

    Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!" megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével (az elérhetőséget megtalálja lentebb), amely segít Önnek elrendezni a reklamációt. Azonosító adatként kérjük készítse elő a küldemény számát, amelyet a csomagon, illetve bejelentkezés után itt is megtalál: metaapp

    SÉRÜLT TERMÉK

    Ha a küldemény csomagolásán nincsenek sérülés jelei, de kicsomagolása után sérüléseket észlel a terméken, akkor 48 óra áll a rendelkezésére ahhoz, hogy ezt a sérülést bejelentse a csomagszállító cégnél, vagy közvetlenül az electronic-star webáruháznál. 48 óra elteltével az ilyen típusú reklamációt nem fogadjuk el. Megértését köszönjük.

    A CSOMAGSZÁLLÍTÓ CÉG ELÉRHETŐSÉGE

    Express One Hungary
    Express One
    +36 1 8 777 470
    karugy@expressone.hu

    Bejelentkezés
    Kérjük, adja meg az e-mail címét.
    Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.
    Bejelentkezés
    Kérjük, adja meg az e-mail címét.
    Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.