Gyakran ismételt kérdések
- Rendelés
- Fizetés és ár
- Küldés és kézbesítés
- Termék visszaküldése
- Termékek
KÉRDÉS ESETÉN HOGYAN VEHETEM FEL ÖNÖKKEL A KAPCSOLATOT?
Ügyfélszolgálatunk örömmel válaszol minden kérdésére. Hívjon fel bennünket a 01/8480491-es telefonszámon (hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között), vagy írjon az: [email protected] e-mail címre.
MI MINDENRE LESZ SZÜKSÉGEM A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSÁHOZ?
Ahhoz, hogy rendelni tudjon webáruházunkból, egy érvényes e-mail címre lesz szüksége. A megrendelés visszaigazolásáról szóló üzenetet, a szállítás aktuális állapotát, valamint a vásárlásról kiállított számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük el. Webáruházunkban természetesen regisztráció nélkül is vásárolhat.
HOGYAN HOZHATOK LÉTRE MEGRENDELÉST?
TÖRÖLHETEM A MEGRENDELÉST?
Amennyiben még nem küldtük el a csomagot, törölheti a megrendelését. Elég e-mailben vagy telefonon felvenni velünk a kapcsolatot.
MIRE FIGYELJEK ODA A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSAKOR?
Kérjük, szenteljen elegendő figyelmet a helyes számlázási, illetve szállítási cím megadására. Az e-mail cím megadásakor ellenőrizze az íráskor felmerülő hibákat. Ellenkező esetben nem tudjuk Önnek elküldeni a megrendelésével kapcsolatos fontos információkat. A csomag szállításához szükségünk lesz a telefonszámára, hogy szükség esetén minél gyorsabban fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. A csomagot csak a fizetést, illetve az arról szóló, a fizetést közvetítő harmadik fél (banki átutalás, PayPal) által kiállított igazolás beérkezését követően szállítjuk. Utánvétel esetén további költségek merülnek fel, amelyet felszámolunk Önnek a vásárlás során.
FELADTÁK A CSOMAGOMAT?
A megrendelés elküldése után egy megerősítő e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag nyomon követéséhez szükséges linket. A szállítás állapotát felhasználói fiókjában is figyelemmel követheti a "Megrendeléseim" menüpont alatt.
HOGYAN HOZHATOK LÉTRE FELHASZNÁLÓI FIÓKOT?
Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Ingyenes regisztráció" gombra.
HOGYAN TUDOK BEJELENTKEZNI A FIÓKOMBA?
Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Már vásárolt nálunk? Jelentkezzen be itt" gombra.
FELHASZNÁLÓI FIÓK KEZELÉSE
Felhasználói fiókjában a következő változtatásokat teheti meg:
- Adataim: cím módosítása, jelszó módosítása
- Megrendeléseim: az aktuális és régi megrendelések megtekintése és kezelése
- Kapcsolat: termék visszaküldése, szállítás állapota, segítség, e-mail, telefon, üzleti kapcsolat
- Kijelentkezés
FIZETÉS KÁRTYÁVAL
Amennyiben hitel- vagy bankkártyával fizet, adja meg a kártya adatait, beleértve a kártya 16 jegyű számát, az érvényessége idejét és a 3 jegyű ellenőrző kódját.
PAYPAL
Fizessen gyorsan, biztonságosan és egyszerűen a PayPal szolgáltatással. Jelentkezzen be PayPal fiókjába vagy jelentkezzen be vendégként. A PayPal szolgáltatásról további információkat ezen a linken talál.
FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
Ha banki átutalással fizet, akkor azonnal megkapja a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailt. Banki adatainkat és a felhasználás célját a visszaigazoló e-mailben találja meg.
Bank adatai Berlin Brands Group a.s.
UTÁNVÉTEL
A megrendelt termékért csak a csomag átvételekor fizet a futárnak. Figyelmeztetjük, hogy utánvétel esetén 500 FT. értékben feldolgozási díjat kell fizetnie.
TÉNYLEG BIZTONSÁGOS A KÁRTYÁVAL VALÓ FIZETÉS?
A kártya adatait SSL kapcsolaton keresztül továbbítjuk titkosított biztonsági szervereinkről. Ez a magas biztonsági szabvány megvédi az adatait a visszaéléssel szemben.
MI MINDENT TARTALMAZ A MEGRENDELÉS TELJES ÖSSZEGE?
27 %-os áfát, a szállítás díját és a termék katalógusban szereplő árát.
HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A KUPONOMAT?
A kedvezményre feljogosító kupont közvetlenül a kosarában, illetve a megrendelés megerősítéséhez vezető összes lépés során is érvényesítheti.
- A kuponok csak a termék értékére vonatkoznak, a szállítási költségek nélkül.
- Az utalványokra különféle korlátozások lehetnek érvényesek, például a vásárlás minimális összege, konkrét termékcsoport vagy pontosan megadott dátumok formájában.
A rendeléseket általában a beérkezéstől számított 1-2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak (banki utalás fizetési mód választása esetén 2-3 munkanapon belül). Kiszállító partnereink az Express One (standard méretű termékek) és a futar.hu (túlméretezett áruk – 30 kg felett).
A várható kézbesítési idő minden esetben fel van tüntetve a termék adatlapján is. A kézbesítési idő függ a termék méretétől és a raktártól, ahonnan feladásra kerül.
A Kamp Lintfort (DE) raktárból feladott küldemények kézbesítési módja standard, míg a Szenci (SK) raktárunkból kiküldött csomagok kiszállítása gyorsított.
Kézbesítés ideje
Kézbesítés módja | Várható kézbesítési idő | A termék útja |
---|---|---|
Standard kézbesítés (30 kg-ig) | 4-6 munkanap * | Itt ismerheti meg a csomagja útját Németországból |
Standard kézbesítés (30 kg feletti áru esetén) | 7-9 munkanap * | |
Gyorsított kiszállítás ** (30 kg-ig) | 1-3 munkanap * | Itt ismerheti meg a csomagja útját Szlovákiából |
Gyorsított kiszállítás ** (30 kg feletti áru esetén) | 5-7 munkanap * |
* munkanapok: hétfőtől péntekig
** a gyorsított kiszállítással kézbesített termékeket a következő logó alapján ismeri fel
A küldeménye állapotát itt tudja nyomon követni vagy felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A kiszállító partneren logisztikai okokból változtatni nem lehet.
HOGYAN TUDOM VISSZAKÜLDENI AZ ÁRUT ÉS ELÁLLNI A SZERZŐDÉSTŐL?
A termék visszaküldése és a reklamáció még sosem volt egyszerűbb. Elég megadni az összes szükséges információt, 4 egyszerű lépésben:
Amennyiben a bizonylat száma 4000 (pl. 4000123456) sorszámmal kezdődik, úgy kérjük itt folytassa:
Reklamációs űrlapHa a bizonylat száma évszámmal (pl. 2022-123456) kezdődik, úgy kattintson ide:
Reklamációs űrlapAz utolsó lépés befejeztével egy megerősítő e-mailt kap.
HOGYAN ZAJLIK A REKLAMÁCIÓ?
- Csomagolja be a terméket (javasoljuk, hogy használja az eredeti csomagolást)
- Vigye el a legközelebbi postára vagy hívjon futárt, illetve hozza el hozzánk személyesen.
- Adja át a csomagot a postának vagy a futárnak (javasoljuk, hogy a csomagra kössön biztosítást).
- A csomagot a beérkezés után átellenőrizzük.
- Az új vagy megjavított termék postaköltségét természetesen mi álljuk.
VISSZAKÜLDTEM ÖNÖKNEK A TERMÉKET. MIKOR KAPOM VISSZA A PÉNZT?
A terméket indoklás nélkül visszaküldheti nekünk az átvételtől számított 14 napon belül. A termék visszaküldése esetén először meg kell várni, amíg a csomag megérkezik. A szállítmány megérkezésekor ellenőrizzük, hogy a termék teljes, sértetlen, működőképes-e, és ha lehetséges, az eredeti csomagolásban van-e. Ha minden rendben, van, akkor azonnal átutaljuk a pénzt a számlájára.
SZÁLLÍTÁS SORÁN KELETKEZŐ SÉRÜLÉSEK
A küldött termék mindig teljesen új és az eredeti csomagolásában van. A szállítmányt kérjük ellenőrizze a futár jelenlétében. Amennyiben valami nem stimmel a csomaggal, kérje meg a futárt, hogy írjanak erről reklamációs jegyzőkönyvet. Csak ezzel a jegyzőkönyvvel tudjuk benyújtani a kártérítési igényt a futárszolgálatnál. Amennyiben a szállítmány súlyosan megsérült, utasítsa el az átvételt, és hívja fel az ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben a terméken rejtett sérüléseket talál, kérjük, a következő módon járjon el:
- Dokumentálja a kárt. Ez azért szükséges, hogy segíteni tudjunk Önnek a kártérítési igény érvényesítésében. Amennyiben rendelkezik digitális fényképezőgéppel, esetleg fényképezőgéppel ellátott mobiltelefonnal, fényképezze le a károkat, és küldje el nekünk az: [email protected] e-mail címre.
- Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hiszen két napon belül érvényesítenünk kell a kárigényt a fuvarozó cégnél. Ezért nagyon fontos, hogy minden információt és a dokumentált kárt is minél hamarabb megkapjuk a csomag megérkezése után.
SÉRÜLT KÜLDEMÉNY
Abban az esetben, ha a futár sérült küldeményt kézbesített Önnek, csak fenntartással vegye át.
Ezt követően vegye fel a futárszolgálat kárügyekkel foglalkozó osztályával kapcsolatot (elérhetőség lejjebb), akik segítenek a reklamáció kezelésében.
Ezzel párhuzamosan vegye fel kollégánkkal is a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen, hogy új terméket küldjünk Önnek.
A beazonosításához kérjük, hogy készítse el a küldemény számát, melyet a kartoncsomagolás vonalkóddal ellátott fuvarlevelén talál, valamint az e-mailben elküldött bizonylat/számla számát.
Kérdések esetén kérjük, keressen meg minket a az [email protected] e-mail címen.
SÉRÜLT TERMÉK
Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem található, viszont kibontás után a terméken sérülést fedezz fel, úgy 48 órája van arra, hogy a sérülést a futárszolgálat felé jelentse.
A 48 óra leteltével a szállítás során sérült küldeményre való reklamációt már nem fogadják el. Megértését köszönjük.
A panaszhoz ne felejtse el mellékelni a sérült termékről, csomagról, a belső kitömésről/hungarocellről, valamint a vonalkóddal ellátott fuvarlevélről készített fotókat.
A FUTÁRSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE
Express One Slovakia s.r.o./ Express One Hungary Kft.
Email: [email protected]
FORGALMAZNAK PÓTALKATRÉSZEKET?
Abban az esetben, ha a termék átvetelét követően azt tapasztalja, hogy valamely alkatrész a csomagból hiányzott vagy hibásan működik és érvényes garancia vonatkozik a termékre, akkor hiányzó tartozékot pótoljuk. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.