Gyakran ismételt kérdések

  • Rendelés
  • Fizetés és ár
  • Küldés és kézbesítés
  • Termék visszaküldése
  • Termékek

KÉRDÉS ESETÉN HOGYAN VEHETEM FEL ÖNÖKKEL A KAPCSOLATOT?

Ügyfélszolgálatunk örömmel válaszol minden kérdésére. Hívjon fel bennünket a 01/8480491-es telefonszámon (hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között), vagy írjon az: [email protected] e-mail címre.

MI MINDENRE LESZ SZÜKSÉGEM A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSÁHOZ?

Ahhoz, hogy rendelni tudjon webáruházunkból, egy érvényes e-mail címre lesz szüksége. A megrendelés visszaigazolásáról szóló üzenetet, a szállítás aktuális állapotát, valamint a vásárlásról kiállított számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük el. Webáruházunkban természetesen regisztráció nélkül is vásárolhat.

HOGYAN HOZHATOK LÉTRE MEGRENDELÉST?

  • Keresse ki a kívánt terméket
  • A "Kosárba teszem" gombra kattintva a termék a kosárba kerül
  • A következő lépésben kattintson a "Pénztárhoz" gombra
  • Válassza ki a fizetés módját, és kattintson a "Tovább" gombra
  • Az utolsó lépésben ellenőrizze a megadott információkat, és kattintson a "Megrendelés megerősítése" gombra. Ezzel kész is van. A megrendelésről a megadott e-mail címre megerősítést is kap.
  • TÖRÖLHETEM A MEGRENDELÉST?

    Amennyiben még nem küldtük el a csomagot, törölheti a megrendelését. Elég e-mailben vagy telefonon felvenni velünk a kapcsolatot.

    MIRE FIGYELJEK ODA A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSAKOR?

    Kérjük, szenteljen elegendő figyelmet a helyes számlázási, illetve szállítási cím megadására. Az e-mail cím megadásakor ellenőrizze az íráskor felmerülő hibákat. Ellenkező esetben nem tudjuk Önnek elküldeni a megrendelésével kapcsolatos fontos információkat. A csomag szállításához szükségünk lesz a telefonszámára, hogy szükség esetén minél gyorsabban fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. A csomagot csak a fizetést, illetve az arról szóló, a fizetést közvetítő harmadik fél (banki átutalás, PayPal) által kiállított igazolás beérkezését követően szállítjuk. Utánvétel esetén további költségek merülnek fel, amelyet felszámolunk Önnek a vásárlás során.

    FELADTÁK A CSOMAGOMAT?

    A megrendelés elküldése után egy megerősítő e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag nyomon követéséhez szükséges linket. A szállítás állapotát felhasználói fiókjában is figyelemmel követheti a "Megrendeléseim" menüpont alatt.

    HOGYAN HOZHATOK LÉTRE FELHASZNÁLÓI FIÓKOT?

    Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Ingyenes regisztráció" gombra.

    HOGYAN TUDOK BEJELENTKEZNI A FIÓKOMBA?

    Helyezze a kurzort a weboldal jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" részre, és kattintson az "Már vásárolt nálunk? Jelentkezzen be itt" gombra.

    FELHASZNÁLÓI FIÓK KEZELÉSE

    Felhasználói fiókjában a következő változtatásokat teheti meg:

    • Adataim: cím módosítása, jelszó módosítása
    • Megrendeléseim: az aktuális és régi megrendelések megtekintése és kezelése
    • Kapcsolat: termék visszaküldése, szállítás állapota, segítség, e-mail, telefon, üzleti kapcsolat
    • Kijelentkezés

    FIZETÉS KÁRTYÁVAL

    Amennyiben hitel- vagy bankkártyával fizet, adja meg a kártya adatait, beleértve a kártya 16 jegyű számát, az érvényessége idejét és a 3 jegyű ellenőrző kódját.

    PAYPAL

    Fizessen gyorsan, biztonságosan és egyszerűen a PayPal szolgáltatással. Jelentkezzen be PayPal fiókjába vagy jelentkezzen be vendégként. A PayPal szolgáltatásról további információkat ezen a linken talál.

    FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL

    Ha banki átutalással fizet, akkor azonnal megkapja a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailt. Banki adatainkat és a felhasználás célját a visszaigazoló e-mailben találja meg.

    Bank adatai Berlin Brands Group a.s.

    A számla tulajdonosa:
    Berlin Brands Group a.s.
    Bank:
    Unicredit Bank Hungary
    IBAN:
    HU26 1091 8001 0000 0054 5422 0000
    BIC:
    BACXHUHB

    UTÁNVÉTEL

    A megrendelt termékért csak a csomag átvételekor fizet a futárnak. Figyelmeztetjük, hogy utánvétel esetén 500 FT. értékben feldolgozási díjat kell fizetnie.

    TÉNYLEG BIZTONSÁGOS A KÁRTYÁVAL VALÓ FIZETÉS?

    A kártya adatait SSL kapcsolaton keresztül továbbítjuk titkosított biztonsági szervereinkről. Ez a magas biztonsági szabvány megvédi az adatait a visszaéléssel szemben.

    MI MINDENT TARTALMAZ A MEGRENDELÉS TELJES ÖSSZEGE?

    27 %-os áfát, a szállítás díját és a termék katalógusban szereplő árát.

    HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A KUPONOMAT?

    A kedvezményre feljogosító kupont közvetlenül a kosarában, illetve a megrendelés megerősítéséhez vezető összes lépés során is érvényesítheti.

    • A kuponok csak a termék értékére vonatkoznak, a szállítási költségek nélkül.
    • Az utalványokra különféle korlátozások lehetnek érvényesek, például a vásárlás minimális összege, konkrét termékcsoport vagy pontosan megadott dátumok formájában.

    A rendeléseket általában a beérkezéstől számított 1-2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak (banki utalás fizetési mód választása esetén 2-3 munkanapon belül). Kiszállító partnereink az Express One (standard méretű termékek) és a futar.hu (túlméretezett áruk – 30 kg felett).

    A várható kézbesítési idő minden esetben fel van tüntetve a termék adatlapján is. A kézbesítési idő függ a termék méretétől és a raktártól, ahonnan feladásra kerül.

    A Kamp Lintfort (DE) raktárból feladott küldemények kézbesítési módja standard, míg a Szenci (SK) raktárunkból kiküldött csomagok kiszállítása gyorsított.


    Kézbesítés ideje


    Kézbesítés módja Várható kézbesítési idő A termék útja
    Standard kézbesítés (30 kg-ig) 4-6 munkanap * Itt ismerheti meg a csomagja útját Németországból
    Standard kézbesítés (30 kg feletti áru esetén) 7-9 munkanap *
    Gyorsított kiszállítás ** (30 kg-ig) 1-3 munkanap * Itt ismerheti meg a csomagja útját Szlovákiából
    Gyorsított kiszállítás ** (30 kg feletti áru esetén) 5-7 munkanap *

    * munkanapok: hétfőtől péntekig
    ** a gyorsított kiszállítással kézbesített termékeket a következő logó alapján ismeri fel


    A küldeménye állapotát itt tudja nyomon követni vagy felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
    A kiszállító partneren logisztikai okokból változtatni nem lehet.

    HOGYAN TUDOM VISSZAKÜLDENI AZ ÁRUT ÉS ELÁLLNI A SZERZŐDÉSTŐL?

    A termék visszaküldése és a reklamáció még sosem volt egyszerűbb. Elég megadni az összes szükséges információt, 4 egyszerű lépésben:

    Amennyiben a bizonylat száma 4000 (pl. 4000123456) sorszámmal kezdődik, úgy kérjük itt folytassa:

    Reklamációs űrlap

    Ha a bizonylat száma évszámmal (pl. 2022-123456) kezdődik, úgy kattintson ide:

    Reklamációs űrlap
    Az utolsó lépés befejeztével egy megerősítő e-mailt kap.

    HOGYAN ZAJLIK A REKLAMÁCIÓ?

    • Csomagolja be a terméket (javasoljuk, hogy használja az eredeti csomagolást)
    • Vigye el a legközelebbi postára vagy hívjon futárt, illetve hozza el hozzánk személyesen.
    • Adja át a csomagot a postának vagy a futárnak (javasoljuk, hogy a csomagra kössön biztosítást).
    • A csomagot a beérkezés után átellenőrizzük.
    • Az új vagy megjavított termék postaköltségét természetesen mi álljuk.

    VISSZAKÜLDTEM ÖNÖKNEK A TERMÉKET. MIKOR KAPOM VISSZA A PÉNZT?

    A terméket indoklás nélkül visszaküldheti nekünk az átvételtől számított 14 napon belül. A termék visszaküldése esetén először meg kell várni, amíg a csomag megérkezik. A szállítmány megérkezésekor ellenőrizzük, hogy a termék teljes, sértetlen, működőképes-e, és ha lehetséges, az eredeti csomagolásban van-e. Ha minden rendben, van, akkor azonnal átutaljuk a pénzt a számlájára.

    SZÁLLÍTÁS SORÁN KELETKEZŐ SÉRÜLÉSEK

    A küldött termék mindig teljesen új és az eredeti csomagolásában van. A szállítmányt kérjük ellenőrizze a futár jelenlétében. Amennyiben valami nem stimmel a csomaggal, kérje meg a futárt, hogy írjanak erről reklamációs jegyzőkönyvet. Csak ezzel a jegyzőkönyvvel tudjuk benyújtani a kártérítési igényt a futárszolgálatnál. Amennyiben a szállítmány súlyosan megsérült, utasítsa el az átvételt, és hívja fel az ügyfélszolgálatunkat.


    Amennyiben a terméken rejtett sérüléseket talál, kérjük, a következő módon járjon el:

    • Dokumentálja a kárt. Ez azért szükséges, hogy segíteni tudjunk Önnek a kártérítési igény érvényesítésében. Amennyiben rendelkezik digitális fényképezőgéppel, esetleg fényképezőgéppel ellátott mobiltelefonnal, fényképezze le a károkat, és küldje el nekünk az: [email protected] e-mail címre.
    • Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hiszen két napon belül érvényesítenünk kell a kárigényt a fuvarozó cégnél. Ezért nagyon fontos, hogy minden információt és a dokumentált kárt is minél hamarabb megkapjuk a csomag megérkezése után.

    SÉRÜLT CSOMAG

    Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!" megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével (az elérhetőséget megtalálja lentebb), amely segít Önnek elrendezni a reklamációt.

    SÉRÜLT TERMÉK

    Ha a küldemény csomagolásán nincsenek sérülés jelei, de kicsomagolása után sérüléseket észlel a terméken, akkor 48 óra áll a rendelkezésére ahhoz, hogy ezt a sérülést bejelentse a csomagszállító cégnél, vagy közvetlenül az electronic-star webáruháznál. 48 óra elteltével az ilyen típusú reklamációt nem fogadjuk el. Megértését köszönjük. A reklamációban kérjük okként a szállítás során keletkezett sérülés-t jelölje meg.

    A CSOMAGSZÁLLÍTÓ CÉG ELÉRHETŐSÉGE

    Express One Hungary
    Express One
    +36 1 8 777 470
    [email protected]

    FORGALMAZNAK PÓTALKATRÉSZEKET?

    Abban az esetben, ha a termék átvetelét követően azt tapasztalja, hogy valamely alkatrész a csomagból hiányzott vagy hibásan működik és érvényes garancia vonatkozik a termékre, akkor hiányzó tartozékot pótoljuk. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

    Bejelentkezés
    Kérjük, adja meg az e-mail címét.
    Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.
    Bejelentkezés
    Kérjük, adja meg az e-mail címét.
    Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.