Kapcsolat
Reklamáció/Elállás a szerződéstől
Az online nyomtatvány kitöltésével egyszerűen érvényesítheti a garanciát ill. az elállási kérelmét. Minden szükséges információt megtalál a Reklamációs nyomtatvány gombra kattintva.
Reklamációs űrlap
Sérült terméket kapott?
SÉRÜLT CSOMAG
Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!" megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével (az elérhetőséget megtalálja lentebb), amely segít Önnek elrendezni a reklamációt. Azonosító adatként kérjük készítse elő a küldemény számát, amelyet a csomagon, illetve bejelentkezés után itt is megtalál: metaapp
SÉRÜLT TERMÉK
Ha a küldemény csomagolásán nincsenek sérülés jelei, de kicsomagolása után sérüléseket észlel a terméken, akkor 48 óra áll a rendelkezésére ahhoz, hogy ezt a sérülést bejelentse a csomagszállító cégnél, vagy közvetlenül az electronic-star webáruháznál. 48 óra elteltével az ilyen típusú reklamációt nem fogadjuk el. Megértését köszönjük.
A CSOMAGSZÁLLÍTÓ CÉG ELÉRHETŐSÉGE
Express One Hungary
Express One
+36 1 8 777 470
karugy@expressone.hu
Segítség
Több információért, kérjük látogassa meg a Gyakran Ismételt Kérdések aloldalunkat.
GY.I.K.Telefon
Örömmel segítünk
1/8480 491 *
Hétfő - Péntek 8:00-tól 18:00-ig
* Helyi hívás tarifája
B2B partnerek
Üzleti partnereink részére különleges ajánlatokkal rendelkezünk.
E-Mail: b2b@go-bbg.com