Kosár
A bevásárló kosár tartalma üres

Kapcsolat

Reklamáció/Elállás a szerződéstől

Az online nyomtatvány kitöltésével egyszerűen érvényesítheti a garanciát ill. az elállási kérelmét. Minden szükséges információt megtalál a Reklamációs nyomtatvány gombra kattintva.

Reklamációs űrlap

Sérült terméket kapott?

SÉRÜLT CSOMAG

Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!" megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével (az elérhetőséget megtalálja lentebb), amely segít Önnek elrendezni a reklamációt. Azonosító adatként kérjük készítse elő a küldemény számát, amelyet a csomagon, illetve bejelentkezés után itt is megtalál: metaapp

SÉRÜLT TERMÉK

Ha a küldemény csomagolásán nincsenek sérülés jelei, de kicsomagolása után sérüléseket észlel a terméken, akkor 48 óra áll a rendelkezésére ahhoz, hogy ezt a sérülést bejelentse a csomagszállító cégnél, vagy közvetlenül az electronic-star webáruháznál. 48 óra elteltével az ilyen típusú reklamációt nem fogadjuk el. Megértését köszönjük.

A CSOMAGSZÁLLÍTÓ CÉG ELÉRHETŐSÉGE

Express One Hungary
Express One
+36 1 8 777 470
karugy@expressone.hu

Segítség

Több információért, kérjük látogassa meg a Gyakran Ismételt Kérdések aloldalunkat.

GY.I.K.

E-Mail

Célunk, hogy vásárlóink kérdéseit 1 munkanapon belül megválaszoljuk.

Kérjük, adja meg a nevét!
Kérjük, adja meg a vezetéknevét!
Kérjük, adja meg az e-mail címét.
Kérjük, adja meg a Captcha kódot!
* Kötelező adat

Telefon

Örömmel segítünk

1/8480 491 *
Hétfő - Péntek 8:00-tól 18:00-ig
* Helyi hívás tarifája

B2B partnerek

Üzleti partnereink részére különleges ajánlatokkal rendelkezünk.

E-Mail: b2b@electronic-star.sk

Bejelentkezés
Kérjük, adja meg az e-mail címét.
Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.
Bejelentkezés
Kérjük, adja meg az e-mail címét.
Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.