Súlymellény és testsúlyok

Válasszon
Sorrend
30 Találatok "Súlymellény és testsúlyok"
Szűrés és rendezés

Súlymellény és testsúlyok

Az izomépítéshez nem feltétlenül van szükség drága felszerelésre, súlyzós edzésre vagy gyakori edzőterem látogatásra. Az izom- és funkcionális erő megfelelő gyakorlatokkal építhető, amelyek a test különböző izomcsoportjainak tényleges mozgástartományát utánozzák. Sok ilyen gyakorlatot saját testsúllyal, vagy expanderrel, illetve súlyzókkal is végezhet. Ha a saját testsúllyal végzett gyakorlatokat helyesen végzi, rövid idő megizzadhat.

Különböző edzések testsúllyal

A saját testsúllyal történő edzés során számos összetett gyakorlatot végezhetünk. Így egyszerre több izomcsoportot lehet edzeni, míg a klasszikus súlyzós edzés elsősorban az izolált gyakorlatokhoz járul hozzá.

A saját testsúllyal végezhető edzések a következők:

  • Plank: Kiváló gyakorlat a testfeszesség javítására és a hasizmok erősítésére.
  • Guggolás: a guggolás feszesíti a combokat és a feneket.
  • Dips: Ideális esetben a dipeket székkel vagy hasonló támasszal kell végezni. A tricepszet és az alsó mellkast edzi.
  • Felülések: A hasizmok feszesítésére szolgáló felüléseket nem kellene kihagyni a saját testsúlyos edzésből.
  • Fekvőtámaszok: A fekvőtámaszok elsősorban a mellkast, a hátat és a tricepszet edzik.

Mire használják a testsúlyokat az edzés során?

A testsúlyos edzés segítségével az edzés egyszerű, bárhol és bármikor elvégezhető. Különösen útközben kínál kellemes lehetőséget arra, hogy ne szakítsa meg a szokásos edzési rutint.

Vásárlási tanácsok saját testsúllyal végzett edzéshez

Ha a lehető legtöbbet szeretné kihozni a saját testsúlyával végzett edzésből, különböző segédeszközöket használhat. Ezek közé tartoznak:

  • Fekvőtámasz fogantyúk: speciális fogantyúk a fekvőtámaszok helyes végrehajtásához. A fogantyúk a fekvőtámaszok különböző variációinak elvégzését is kényelmesebbé teszik.

  • Comp Rings torna gyűrűk: A torna gyűrű készlet ideális húzódzkodáshoz, tricepsz edzéshez vagy muscle-up kivitelezéséhez. Elősegíti a hatékony felsőtest edzést, és erősíti a test középső részének izmait. A körök instabilitása nagyobb kihívást jelent az izmok számára, mint a statikus környezet.

  • Monstervest súlymellény: 30 kg-os súlymellény támogatja az erő- és állóképességi edzést. Harminc fémnehezékkel megtöltve, amelyek egyenként eltávolíthatók. Így a mellény súlyának rendszeres növelésével fokozatosan nagyobb erőre lehet szert tenni. A mellény egyedileg igazítható a különböző testalkatokhoz.

  • Dip állvány fekvőtámaszhoz: a multifunkciós állvánnyal egyszerre több gyakorlatot is végezhet. Alkalmas fekvőtámaszokhoz, tricepsz edzéshez, lábemelésekhez és a kapcsolódó gyakorlatokhoz. Szalagokkal is használható, így ez a berendezés kötelező tartozék, ha saját testsúlyával edz.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mi a testsúly?

Ez a kifejezés a saját testsúllyal történő edzésre utal. Ebben a gyakorlatban súlyzók vagy felszerelés helyett a saját testsúlyt használjuk.

Mi szükséges a saját testsúllyal végezhető edzéshez?

Nem sok minden! Szüksége lesz sportruházatra és esetleg egy szőnyegre. Egyes gyakorlatoknál használhat expandereket vagy súlyzókat, hogy intenzívebbé tegye azokat.

Milyen előnyei vannak a saját testsúllyal végzett edzésnek?

Bármikor és bárhol elvégezhető. Nincs szükség edzőteremre vagy egyéb felszerelésre. Az edzés erősíti a mélyizmokat, javítja a testfeszességet és a testtartást.

Mennyire hatékony a saját testsúllyal való edzés?

A saját testsúllyal végzett edzés ugyanannyi kalóriát éget el, mint a hosszútávfutás. Ezenkívül az edzés serkenti az izmok fejlődését. A több izom több kalóriát éget el nyugalmi állapotban.
Bejelentkezés
Kérjük, adja meg az e-mail címét.
Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.
Bejelentkezés
Kérjük, adja meg az e-mail címét.
Adjon meg minimum 6 vagy több karaktert.