Gyakran ismételt kérdések
Milyen garanciákat kínálnak?
Amennyiben webáruházunk kínálatából választ, felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra:
Magánszemélyként vásároló ügyfeleink a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatnak a vásárlástól.
Ezen felül termékeinkre 3 éves jótállás válallunk. Szakképzett szerviz áll rendelkezésünkre, ahol megalapozott garanciális igény esetén a terméket díjmentesen megjavítjuk, vagy új darabot küldünk.
Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?
A fogyasztónak minõsülõ vásárlónak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a termék átvételét követő 14 napon belül lehetõsége van az adásvételi szerződéstõl elállni.
Amennyiben még nem telt le az átvételt követő 14 nap és a termék nem volt használatban, akkor töltse ki elállási kérelmét a következő hivatkozáson, és az abban foglaltak szerint járjon el. A vételár jóváírása a visszaküldött termék átvételét követő 14 napon belül megtörténik.
A rendelésem csak egy része érkezett meg
Abban az esetben, ha a küldeményének csak egy részét kézbesítette a futár, ellenőrizze le kérjük először a rendelés csomagkövetését a következő hivatkozáson. Előfordul ugyanis, hogy a rendelés egyes tételei több, különböző csomagban kerülnek kiszállításra. Amennyiben nem így történt, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben a termék bizonyos része, ill. tartozéka hiányzik, úgy ellenőrizze le a csomagolást, mivel a termék bizonyos részei az eredeti csomagolás alján találhatóak, a hungarocell kitömés alatt. Amennyiben nem találta meg a keresett tartozékot, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Nem azt kaptam, amit rendeltem
Amennyiben nem azt a terméket kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük.
A tévesen kiszállított termék kapcsán vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink intézkednek annak cseréjéről.
Sérült küldeményem érkezett
Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!” megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel legkésőbb 48 órán belül a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével:
A sérült küldeményt bejelentheti online űrlapunkon is, ahol a „szállítás során sérült termék” opciót választva tudja panaszát bejelenteni és a kárról készített fotódokumentációt feltölteni.
Amennyiben a sérült küldemény bejelentésében segítségre lenne szüksége, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, készséggel áll rendelkezésére.
Mikor kerül jóváírásra a visszaküldött termék vételára?
A termék vételárának jóváírása a pénzvisszafizetési kérelem feldolgozását követően 14 munkanapon belül megtörténik.
Mikor érkezik meg Önökhöz a visszaküldött termékem?
A visszaküldött termék 2-3 napon belül megérkezik budapesti gyűjtőhelyünkre. A beérkezett küldeményét ezután a külföldi, központi raktárunkban szállítjuk. A visszaküldött csomag feldolgozása a feladást követően összesen kb. 10-14 napot vesz igénybe.
Nem érkezett meg a reklamáció / elállási kérelem megerősítése
Abban az esetben, ha nem kapta meg a reklamáció / elállási kérelem megerősítését az online űrlap kitöltését követően, kérjük, ellenőrizze le e-mail fiókjukban a SPAM mappát. Amennyiben a megerősítést továbbra sem találja, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Szeretném módosítani reklamációmat / elállási szándékomat
Amennyiben módosítani szeretne reklamációs kérelmét, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Szeretném, ha reklamált termékemért futárt rendelnének
A vásárló kérheti a 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikk elszállítását, annak szállítási költségének megtérítését.
Módosíthatom a rendelésem egy másik termékre?
Amennyiben a rendelését módosítani szeretné és az még nem lett átadva a futárszolgálatnak, úgy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Kit terhel a reklamált termék elszállítási költsége?
A szerződéstől való indoklás nélküli elállás esetén a szállítási költség a vevőt terheli. Reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció alkalmazásával kapcsolatban felmerült szükséges költségeinek megtérítésére. Panasz vagy gyártási hiba esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Rendelés törlése
A megrendelés kiküldéséig a vásárlást lemondhatja. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és segítünk. Javasoljuk, hogy ebben az esetben telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, mert előfordulhat, hogy az e-mailben elküldött kérése csak a termék kiküldését követően kerül feldolgozásra.
Az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizheti a megrendelés állapotát. Amennyiben a csomag már úton van, úgy kérjük a csomag átvételét elutasítani.
A megrendelésemet törölték
Amennyiben arról kapott információt, hogy a rendelést töröltük, abban az esetben sajnáljuk, de a rendelt áru a feldolgozás pillanatában nem volt elérhető. Kifizetett és törölt megrendelés esetén a pénz visszafizetése automatikusan megtörténik.
Amennyiben a termék ismét elérhető webáruházunkban, szükséges az új megrendelés leadása.